wtorek, 8 kwietnia 2014

Przepraszam :(

Niestety, ale muszę was powiadomić, że rozdziały będą się pojawiać bardzo rzadko. Mam straszny nawał nauki i do tego jeszcze dochodzą testy gimnazjalne po świętach. Nie mam czasu na pisanie. Możliwe, że nawet do maja nie pojawi się żaden rozdział. :,(
Postaram się wstawić jeszcze jeden albo dwa rozdziały ale nic nie obiecuje. Kocham pisać, ale cóż zrobić. :(
Mam nadzieję, że zrozumiecie moją pozycje i nie odwrócicie się od tego bloga i mnie.
Kocham Was <3
BadCatKillKill :*

5 komentarzy:

  1. Bardzo dobrze Cię rozumiem też mam testy gimnazjalne w tym roku i z pewnością nie zapomnę ani nie odwrócę się od Twojego bloga bo jest ŚWIETNY. Życzę powodzenia na egzaminie gimnazjalnym. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale Cię rozumiem- też mam egzaminy i jeszcze nauczyciele umyślili sobie spr z religii i muzyki koniecznie przed egzaminami, jakby nie mogli zrobić ich w maju. Mam jednak nadzieję, że przed świętami dodasz jeszcze chociaż jeden krótki rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę miałam zaległości, ale nadrobiłam i szkoda, że nas opuszczasz na trochę :(( Ale rozumiem jak najbardziej i czekam na uspokojenie się sytuacji z nauką i oczywiście trzymam mocno kciuki za wyniki i życzę powodzenia! :) :**

    OdpowiedzUsuń
  4. zapraszam do mnie :) http://liesareeverywhere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń